Provider

Så skönt de är att komma hem när man är borta hela dagarna.. och dagarna känns så mkt längre nu när de börjar bli mörkt :/

Skoldagen har varit ganska slapp som vanligt, på företgslektionen åkte jag och Sanne in till stan och inhandlade tröjor som vi ska trycka våran " najsbajs-logga " på, vi lär ju leka lite serriösa nu när vi ska vara med på gränbymarknaden på fred.
När jag kom hem så gick jag till optikern o gjorde ett syntest, de gick kenun så snart får jag mitt körkortstillstånd!
hehe, då får ni passa er för jag är en fara för trafiken vill ja lova...

 Har inget mer o skriva nu förutom lol till alla bombhotare och blogghatare! 
see ya <3

                                   

  Lördagar är bäst, då får man göra sig fin och gå på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0