Torsdag

hoho!

Värt att åka till skolan..? Gick upp kl 5 och tog en långdusch till strax innan 6, gjorde mig iordning och tog 7 tåget till stan. Väl framme i skolan visar det sig att våran lektion består av att rasta hundar..
Så jag åkte alltså till skolan för att gå ut och gå med en liten dvärgpudel vid namn Annie i typ 45 min, söt var den iaf :)

När jag kom hem så övningskörde jag lite med mamma, hon tyckte att jag var jätte duktig och det tycker jag med!
Efter de så åkte jag och Sion hem till Elin och övade lite sång, låter inte bra kan jag ju säga...
Elin är och tränar spinning nu så jag gick över till Palle en sväng ( där jag sitter just nu ) tills Elin kmr hem, då vi ska öva öva öva mer ! Det kan ju behövas..

Nu ska jag vara lite social med Palle och planera helgen, som redan börjar imorgon ? :O bara jag som tycker att veckan bara rusat iväg eller?

aja.. vi höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0