snow-dog

När tåget rullar in på plattformen i morse så kommer jag självklart på att busskortet ligger kvar hemma.  ( Inte första gången det här hänt ) Så de var bara att gå hem igen, och väl hemma kommer jag på att jag vill ta med mig Sion så då gjorde jag de .
Sofie och Jennie hade även dom med sig deras valpar, så vi har haft en rolig dag med andra ord.
Och med tanka på att Skilla och Sion har ett sånt konstigt förhållande så hade vi ännu roligare åt dom små liven.

Nu sitter jag här som igår och proppar i mig en massa godis, kommer sluta med att jag mår lika illa igen, men när de finns så kan man ju bara inte låta bli, så får man ju en sån sockerkick så att an inte kan sova .. precis som igår!
Ikväll måste jag iaf göra klart svenskan tills imorrn :/ kul!

Nu ska ja ta en vaaarm dusch! <3

Sion och Skilla på tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0