lucky me

Nu sitter jag här helt iordninggjort och redo för skolan! men vad händer? Jo får såklart ett msn i sista sekund när jag tänker kliva ur ytterdörren och traska till tåget, där de står att Jennie inte kommer idag. Och eftersom att vi har projekt tillsammans ( att studer får, haha ) och sofie ( andra deltagaren ) har djurhusvecka så känner jag att jag inte tänker sitta ensam i en fårhage och studera får. Så då blir jag också hemma.
Jag fick verkligen pina mig upp i morse eftersom att jag inte somnade förns runt 1 i natt, så dehär känns surt >_<

Nu tänker jag gå hem till Palle , Miah och jenny kmr dit dom med.


Jag fick denna bild av Miah igår från tjejmiddagen, apropå tjejmiddag så blir det nog en igen snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0