JAMIE

Lilla Jamie har kommit till världen!
11-11-08 (17.22)

Var på modevisning idag,efter de åkte jag,Sabina och Linnéa hem till Fia för att titta på lilla Jamie, otroligt söt! Är så lycklig för din skull Sofia !
9 månader.. gud vad tiden springer iväg, och snart är det helg också:)

Hinner inte skriva mer, även om jag har saker att berätta.. förstår inte hur jag lyckas, men har iaf försovit mig både idag och igår.. så nu måste jag gå och lägga mig!

lägger upp lite pics imorgon, bland annat på Jamie, och på modevisningen jag var på idag :)
Sov gott <3


jag fick hålla Jamie, tror han var lite sugen på mat? eller så börjar han väl bara i tid.. haha



Kommentarer
Postat av: sofie

fan vilken söt liten plutt! :D

2008-11-15 @ 17:46:25
URL: http://sofofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0