27 Maj 11

Sov i Joppis säng eftersom jag var tvungen att ställa klockan och gå upp till kidzen i natt och mata dom små hungriga och skrikande liven.

Faith fick sova utanför men självklart tog hon sig in i rummet ändå.. Vaknade av att hon gick ifrån kattungarna och smaskade så att det lät i hela rummet, jag och kidde tittade på varandra...

Jag: Kidde nu har hon ätit upp doom!!
Kidde: Jag vågar inte gå dit och kolla...

Tur nog var det inte så utan hon var väl bara där och tvättade dom eller något.

Klev upp skapligt tidigt idag och sen dess har jag bara städat och städat. Ätit thai-lunch med kidde har jag också gjort. Nu försöker jag få Joppis att hjälpa till att rensa lite i garderober här hemma med det ser inte ljust ut.

Frdegamys ikväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0