17 Nov 10

Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå...

Här sitter jag och Sabina och söker jobb, de tar sig! Sökt till säljare på djurbutik, försöker kontakta min förra praktikplats som forskningstekniker nu men får ingen kontakt, sen tänkte jag söka ett jobb son receptionist och ett annat jobb som runner.
Vad har jag mer gjort idag? Jo jag har kört EN MIL på crosstrainern vi hämtade igår. Ska försöka träna lite mer på den till kvällen. känner mig lite duktigare idag!


Både mamma och pappa älskar dessa två, måste hålla med... förjävla bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sök jobb på svenssons de skulle passa dig..lycka till anna

2010-11-18 @ 00:27:13
Postat av: Miss Jenny

omg hur orkar du en hel mil?! :O

2010-11-18 @ 14:07:30
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0