Morning!

God morgon allesammans!
Vaknade skapligt tidigt imorse, eller tidigt och tidigt.. 10, tog mig en runda med Sion, har inte berättat att han fyllde 2 år i måndags, men det gjorde han iaf :)
Vad hände egentlligen? Nu känns det ju som om att det är sommar ute! Man kan ju nästan gå ut med shorts.. fyfän så najs.

Idag är det premiär för oss tre syskons " Halv 6 hos oss " Det börjar med att jag ska laga middag till oss tre idag, sen rullar det på med johanna och sist Sabbe . höhö, jag kanske har nämnt det förr, men jag har aldrig någonsin lagat en hel middag själv i hela mitt liv! Jag vet att det låter sjukt men det är faktiskt sant, jag har lixom inte något intresse eller behov av det, alltid är det någon annan som ska laga maten, dessutom är det ingen som vill att jag ska laga den heller, haha.. så vi får se hur detta ska gå!



mums med glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0