17 Maj 10

Hellu, sitter i skolan just nu med en hög papper framför mig. Idag började våran nya sista kurs någonsin här på Jälla, Hundkursen. Kanske den roligaste kursen ? Min hund Sion ska ingå i kursen så han kommer att få följa med mig varje dag nu :)
Känns tråkigt att allt snart är över.. nu är tiden som bäst här på skolan, alla träffas på nytt, det är varmt och skönt så man är för det mesta utomhus, alla djuren är ute och alla är så glada!
Har inte tid att skriva mer nu, för att nu är det dags att lämna in allt som inte är inlämnat.

Försov mig imorse så det vart stress gånger hundra till tåget vilket resulterade i att jag glömde mobilen hemma, så därför jag inte svarar om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0