morning

Har haft fullt upp och har därför inte kunnat blogga så mycket... I lördags åkte vi ut till Mandy i skogen och drack vin, sjöng singstar, åkte skoter och hade det mycket trevligt! Tyvärr kände sig Mandys hund Nemo sig lite trängd under kvällen och Johanna gjorde närmande och blev huggen rakt i ansiktet villket resulterade i ett flertal stygn under ögat och på näsan. Jag och Kidde fick tvinga med henne till akuten i Tierp och sen fick hon ta taxi in till ackis runt 4 tiden.

Söndag vart en hemmadag med Kidde, han lagade mat åt oss och vi bara hängde ut. Elin och Jamie kom förbi en stund också och var även och hälsade på Fia på Kiorren.

I går startade jag mitt lilla rum-projekt nere i källaren... jag har nämligen bestämt mig för att flytta ner med spindlarna! Ska dock måla om alltihop och införskaffa nytt så att det blir jättemys där nere.
Började med att måla alla fönster, tak och väggar i går..idag ska det göras om på nytt och elementet sa även flyttas. På kvällningen var  jag hem till Jenny med Elin en sväng, åt naturgodis och kollade film i hennes bio-rum.

Nej nu ska jag fortsätta med rummet där nere ett tag, sen blir det en sväng på gymmet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0