29 Okt 10

hello! Vi är fortfarande kvar här hemma hos Jervan, men tänkte alldeles strax dra oss hemåt... Hade en mysdag här hemma igår, åt god middag, badade ungarna, åt kladdkaka och kikade film.
Har sovit sjukt dåligt inatt!! Kunde först inte somna så låg vaken i nån timme, sen har jag vaknat-somnat-vaknat osv.. Kl. 03.24 väcks jag av -mafeeeeee, mafeeeeeeeeee.... När jag slår upp ögonen står lill-Shalle där, lyfter på täcket och kryper ner hos mig. världens sötaste unge! När jessica gick in för att hämta henne i morse så låg och raklång över mig och sov, haha. Kommer sakna denna lilla famillia.

Kl 3 idag har jag tid för en smink-kurs på make up store, ska bli kul! Sen direkt hem, fixa hår och kläder och sen till brorsans för att ha avskedsmiddag för elin som reser bort ett tag... kan bli krogen ikväll, men känner mig inte allt för pepp på det nu.

Kul att folk har lite åsikter om melanotan-injiceringen, och jag förstår er alla som tycker att jag är sjuk i huvudet som kan göra så och visst kan jag hålla med om det ibland, men förklarar mer om det där senare för nu ska vi kila! Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0