Sällskapssjuk

Blev övernattning hos Robin och sabbe igår efter en mysig filmkväll i soffan. 
Har en förmåga att inte kunna somna när inte Christian finns i närheten, helt sjukt.. är han inte där ligger jag vaken och stirrar upp i taket i timmar, skulle han vara i närheten somnar jag på engång. sjukt det där.
Hade en massa tankar i huvudet som också höll mig vaken så tror inte jag somnade förns efter 4 nån gång. självklart vaknar Robin vid 9 tiden och sätter igång med sin jobbiga röst.

Ikväll blir det fredagsmys hemma hos Kidde, han ska laga middag åt mig för första gången så det ska bli spännande att se om han lyckas slå mig i köket, för det kan ju bli svårt ... eller?

Kommentarer
Postat av: linn

Grabbarna kan överraska i köket! :)

2010-11-12 @ 14:57:21
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0