15 Maj 10

Sommarväder utomhus, passade på att vara ute i solen och steka. Sen blev det grillning och mys. efter de drog Dan med mig ut i skogen på pass, en lördag kväll ute i skogen alltså.. haha jadu, såg iaf 2 st rådjur och 2 st grävlingar, wohow. Dan ville skjuta men fick absolut inte för mig :) Dock sköt hans kompis ett vildsvin som vi fick vara med och dra till bilen, uuh.


Sion ute i solen, nybadad och fin.






Vill bara observera att jag absolut inte är ute på jakt, då jag är helt emot det. vi tittar bara på de söta djuren :)
men man lär ju gå in för skogsoutfiten ;D




Siktar på ett träd?


Dan med mormors-tänder i munnen ( han ville att jag skulle skriva till det så att ni inte undrar )


Stackars vildsvin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0