kissmorgon

Allt har bara varit segt och fel den här morgonen, ville absolut inte kliva upp ur sängen när klockan ringde, så den fick ringa var 5:e minut i typ en timme innan jag klev upp och satte på mig morgonrocken och raggisarna, hade egentligen jävligt bråttom men jag ville inte stressa så jag tog allt min egna tackt, lät tåg efter tåg åka förbi fönstret.. Allt kändes bara fel, Frukosten var inge god, sminket blev fel, håret blev fel och kläderna satt inge bra, tog mig iaf halvvägs till station men sen vände jag.
Det här är inte min dag, inte min morgon iallafall. Jag blir hemma med Sion idag, tänker städa hela lägenheten och sen sätta mig ner och göra klart allt skolarbete som ligger ock skräpar. fan, de kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0