bandyweekend

det första vi gjorde var att gå till hotellet och möta upp mamma & lars och där checkade vi in och käkade bandylunch och drack gott tillsamman innan vi gick mot bandyn.
Riktigt skitväder var det, så efter att ha stått och frysit arslet av sig ett tag så bestämde vi oss för att gå till hotellet och käka burra och kolla klart på matchen i värmen.
Sen var det dags för att knäcka några och börja göra sig i ordning, vi blev kvar på hotellet en bra stund där vi hade riktigt trevligt om man bortser från min vurpa med högklackade skor i full rulle påväg till toan, haha trode nästan att foten skulle ramla av! Men det slår ju absolut inte Stephys vurpa senare på Bullit, haha nej de ska vi inte ens ta upp här, förlåt Stephy! Riktigt trevlig kväll om man bortser från vädret.
Mindre trevligt var det att vakna upp dagen efter och behöva springa upp på toan hela tiden och kissa blod, så det fick bli en god frulle på hotellet ganska snabbt innan vi fick ta oss till ackis och därefter till närakuten och kissa lite mer. Dock är ju sjuksköterskorna inte dom snabbaste i världen så det tog ett jävla tag innan dom kunde kläcka ur sig att jag skulle få en ny tid på eftermiddagen, så under tiden fick de bli en shoppingrunda med feber och värk i njurarna, en god buffé med en hel del svidande toalettbesök.
Allt är iaf i sin ordning nu, jag har fått antibiotika så ska nog må bättre imorgon . vet inte om jag orkar ta mig till skolan men de får vi se då.. nu ska jag lägga mig under duntäcket och gosa med min älskade Sion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0