JAG SKÄMTAR INTE

Om jag säger att jag nyss blev attackerad av den största husspindeln någonsin nere i källarn! Jag skulle vara duktig och byta gardiner i köket så var ner i källarn och rotade fram ett par fina, men vad döljer sig under dom då? Jo en fet jävla tarantellaspindel eller iaf något liknande! och den springer rakt emot mig så att jag får panik och slänger gardinerna över den och springer upp fort som fan och ringer sabbe.. Någon måste komma hit och döda den jäveln och det är NU innan den springer iväg och gör fler spindlar! fy helvete, aldrig att jag vistas där nere igen.

Kommentarer
Postat av: linn

Ännu värre när spindeln skriker också! Då kan man ju börja undra vart världen är påväg.



Revansch för pizzan tänkte jag..hihi

2010-06-22 @ 22:49:50
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0