8 Juli

Dagarna bara rusar förbi en.. hinner inte med datorn för allt solande, badande och gud vet allt.
I tisdags var vi som jag skrev i det tidigare inlägget iväg och hämtade hem våran nya familjemedlem, en söt liten långhårig kattunge.. så sjukt mysig och hyperaktiv! Han heter Sixten/Ove/Skalman just nu tills vi bestämt oss för vilket av de han ska heta.
Tisdagkväll hade vi tjejmys hos elin och dagen efter ( igår ) vart det bad i mehedeby med Sion,Sara och Elin.. Massa mys på kvällningen. Idag har jag också varit ute och stekt, fast med Palle-plupp. Var och shoppade en sväng också:)
Nu har Joppis lagat finmiddag här hemma, så matdags nu och sen mina kära flickor ikväll!

Kul att det fortfarande är tresiffriga läsare här fast att jag knappt uppdaterar längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0