10 Jan 09

Helslapp kväll igår, och helslapp dag idag. Första gången jag steg utanför dörren var nyss då jag var tvungen att gå ut med pluppen och kissa, han frös ju tassarna av sig så det vart bara in och ut. Skönt att ta det lugnt inför resan.. tänk att det bara är 3 dagar kvar nu! sjukt... har inte ens förstått att jag snart ska få andas in 40 graders värme än. ska bli så jävla äckligt sköönt att få åka härifrån om man säger som så... jag ska verkligen, verkligen ta vara och njuta av tiden därborta med dom bästa jag vet, mina tre syskon.

Har nästan packat klart allt idag, blev inte så mycket då jag måste ha massa massa plats över till allt jag ska handla hem:) Dock har jag rensat hela garderoben idag och samlat ihop massa kläder som vi ska åka och skänka till fattiga thaibarn. Nu ska jag leta vidare efter min ipod som tydligen har gått och blivit spårlöst försvunnen, skola och yttligare en twinrixspruta imorrn!

Just ja, glömde nämnna... natten vart väl inte så speciellt lugn då Johanna ringer och berättar att hon "hamnat i slagsmål " utanför krogen i gävle, så det var bara för syster Martina och styra upp skjuts för att hämta hem lillasyster. Se så fint jack man får i pannan när man inte kan sköta sig :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0