Good luck

Mitt huvuuuud spräääängs av för mycket info på kort tid! Har suttit här i min säng med papper runt om mig, datorn framför mig, tekoppen här brevid och bara pluggat satan i 3 h nu. Har lärt mig sjukt mycket, men all info får knappt plats och nu är jag så trött så att ögonlocken vill falla ner på mig, känner suget ännu mer när jag hör hur gott Dan sussar här brevid!

Jag är inte riktigt klar än, men min plan är att läsa tre jäkla kapitel ur religionsboken nu, ställa klockan på 5 och banne mig gå upp och sätta igång med pluggandet igen innan det är dags att springa iväg till tågetför att ta sig till skolan, good luck säger jag bara.

... men endå, när jag står där på flaket den 4 Juni och skriker " fyfan vad jag är braaa " så måste jag ju verkligen mena det ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0