kort och brunt

Nu är det ju så att vissa kommer bli lite arga på mig och undra vad fan jag har gjort med håret, men det kuttades iaf av en bit igår. Ja herregud... kommer nog ta mig ett tag att vänja mig vid mitt hår som det är nu, kort och brunt. Riktigt ovant men skönt att det är fräsht nu iaf! Klöpp av en 10 cm hår och färgade sedan alltihop i en fin brun färg ochla  till sist i lite ljusa slingor. Lägger upp bild senare. Nu ska jag ta med hundarna till affärn och handla god frukost och färg till löshåret.

Kommentarer
Postat av: Frisören Sören=)

Nämen gumman då så kort blev de ju inte o inte så brunt heller, va väl skönt att slippa de gröna håret o negerkrullslängderna längst ner kom igen nu=) Va lite glad för håret är nyfixat=) Kram M

2010-08-17 @ 14:00:38
Postat av: Martina

Ja det är jätteskönt att det är fräsht! Men du, färgen på löshåret vart inte alls som jag ville.. för mörkt!:(

2010-08-18 @ 13:49:42
Postat av: Madde

Nej va tråkigt du som är så rädd om ditt löshår med... men hojta till om du vill göra slingor i det så hjälper jag dig inga problem=) Tänker på dig o systrarna dina i den här tunga tiden, så tragiskt tur att ni kan har varandra <3 Kram M

2010-08-18 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0