Alla tankar till dig

Om det nu finns någon gud där uppe så hoppas jag att han hjälper oss igenom det här och gör allt bra igen. Är det någon som förtjänar en yttligare chans så är det du Steph, tur att det finns så många omtänksama människor här omkring som hoppas och ber för dig ♥


Imorgon hälsar vi på dig älskade vän, vi kommer inte att träffas men förhoppningsvis känner du vår närhet och på något sätt tar emot våra tankar till dig så att du får mer styrka att klara av det här. 

Fredag den trettonde idag, turen är inte på vår sida men hoppet är fortfarande uppe. Den här helgen tänker jag spendera med mina nära och kära och verkligen visa för dom hur mkt jag behöver och älskar dom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är verkligen underbar!

2010-08-13 @ 14:00:12
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: madeleine

tänker på dig <3

2010-08-13 @ 18:14:25
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0