27 April 10

haha, helt fantastiskt! Min mobil har på något vis ställt tillbaka sig en timme, vilket gjorde att jag vaknade kl halv 6 (när jag trodde att klockan var halv 7) imorse, fick panik och spurtade till tåget, sätter mig på tåget och inte förns då ser jag på upptågets klocka att klockan är 6 istället för 7. haha fy fan. jag som var så trött och hade  behövt sova den där timmen! Tog mig då en promenix ut till praktiken och var där i mkt god tid .
Andra dagen idag på Rudbeck, gick mkt bra även idag. Innan jag slutade fick jag ge 18 st subkutana injektioner varar av en gick lite snett, stackars lilla råtta!!
Nu är jag iaf hemma, har tagit en cykelrunda med Sion och väntar nu på mat. sen funderar jag på om jag ska bika ner till affärn och köpa lite candy, fyfän så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0