19 April 10

Idag har tankarna fort omkring till alla håll och kanter, jag är arg.. eller nej jag är inte arg, mest besviken.. och lite arg... och ledsen.
Efter skolan mötte jag upp syster Sabina för middag på stan och sen shopping. Köpte ett par shorts, en skjorta och ett skärp. träffade på Malin och tog en glass också.
Nu känner jag mig heelt färdig, febrig och svullen i hals, öron och näsa... mår inte alls bra. Tur att jag är ledig imorgon så att jag får tid till att vila och tänka.. helst vill jag inte alls tänka, för det gör mig bara ledsen..
Nu en kopp te med massa honung !

Kommentarer
Postat av: sabina

skjorta.

2010-04-20 @ 10:01:59
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0