13 April 10

Sista riktiga skoldagen för denna vecka, för imorgon bär det av till skansen med "zooklassen" och resten av veckan är man free , ska passa på att umgås med Elin då i det fina vädret som väntas, blir ju tyvärr inte mkt av det nuförtiden. På fredag ska jag även klippa och färga håret, tror jag... Sist jag bokade tid så fick jag ju panik och ringde och avbokade. Skulle verkligen vilja bli brunett nu men är för feg för förändring ;P

Nog om det... Idag har man suttit ute i solen på rasterna och fått bränna , och efter skolan beställde vi maxmat och satte oss vid ån och åt i det härliga vädret! Efter det blev det shopping, fick med mig en ny klänning,kjol och bikini hem :)

Oj vad klockan tickar på, ska upp tidigt imorgon så nu är det natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0