idol

Vad tyckte ni om idol ? haha.. jag själv verkligen älskar det sjukt underhållande programmet! Framförallt så älskar jag Bagge med hans sköna kommentarer och ansiktsuttryck. Ikväll tyckte jag speciellt om den söta hello kitty-tjejen som sjöng Hurt. Precis när hon skulle börja sjunga så tog jag dosan och skulle höja, men istället råkade jag stänga av ljudet och fick panik och började trycka på alla knappar som fanns så att allt försvann! började skrika och slängde iväg dosan, men som tur var så  tog syrran hand om dedär så jag hann höra slutet.






Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej :D visst är dem !

Vill du vinna en ASUS EEE dator ?

läs detta inlägg ; http://haaiidi.blogg.se/2009/september/vinn-en-asus-eee-pc-i-valfri-farg.html#comment



woho ;D

2009-09-10 @ 00:27:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: josefine

haha jag älskar honom med, han är så söt när han flinar haha! :D

2009-09-10 @ 10:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0