09-18-09

Äntligen fredag! hur skönt som helst, känner ändå inte för att hitta på något pga. det som hände i förrgår, även fast jag inte ens känner Nathalie så är jag en smula depp och inte alls på partyhumör.

Tänkte skriva lite om halkkörningen jag , Johanna och Carro körde igår. Väl framme i Östhammar var vi riktigt nervösa och skakiga, hade ju fått hört en del historier av bekanta innan. men de var inte alls som jag hade tänkt mig det hela.. för det första så var det bara vi 3 där, så man slapp skämmas och vågade ställa dumma frågor. Vi hade det faktiskt riktigt kul, sen när det kom till den praktiska delen.. alltså körningen så vart man ju en smula skakis när man fick reda på vad man skulle få utföra.
Det hela var iaf hur lärorikt som helst, och jag kan säga att jag har hundra gånger mer respekt för bilen nu än vad jag hade innan. Ett exempel på vad vi fick göra är att vi fick se en bild på en väg med en hal kurva och skymd sikt.. vi skulle då tänka oss att vi kom i ungefär 90 km / h på den vägen, och vad skulle vi göra vid kurvan? Jag svarade att jag skulle nog sänka hastigheten en smula, till ungefär 60.. det ångrar jag starkt nu, för det skulle jag då bevisa på banan att jag skulle klara av. Och det var nog det läskigaste jag varit med om, bilen åkte inte alls vart jag ville utan gled bara iväg i en jävla fart åt hel fel håll och jag satt där och skrek och kunde inte göra ett skit! Var med om en hel del roliga/läskiga upplevelser i den där bilen. Kul och lärorikt som fan var det iaf och alla blev godkända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0