09-16-09

Jag lever i en annan värld på mornarna, okontaktbar! Så självklart kom jag inte med 7 tåget utan de fick bli 11 tåget! Hade en lektion på morgonen och sen hål i två timmar, så de känndes ganska bra. men ärligt, nu är det dags att skärpa sig.. jag menar sista året, varför inte bara sattsa fullt ut och gå ut som en lycklig student? Jag skulle iallafall inte känna mig fullt så lycklig om jag inte var nöjd med min skolinsatts.. och för tillfället så är jag inte så nöjd nej.. Skärpning från och med nu! Sitter iaf i skolan nu med mina kära klassisar och väntar på bussen in till stan, vi ska ta en vända där innan jag tänkte umgås med en fin person :)

Imorgon.. vad händer då? Jo Maffe och Joppis ska köra halkbanan! woohooow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0