09-02-09

hellu, i´m home! Fick sluta lite tidigare idag så att jag skulle hinna med halv 1 tåget och slippa vänta till halv fyra, för det hade jag ju faktiskt inte tid med då jag har klipptid fyra. Börjar bli ganska nervös och vette sjutton om jag kommer våga färga de så mörkt, får nog bli lite kenza-brun.
Idag på katthemmet hände inte mycket alls, kändes som om tiden stog still nästan.. en katt blev borttingad iaf och så har det kommit in nya kattungar. Jag satte mig ett tag i en kattungebur och vipps så hade jag fem st kattungar i knät som somnade sött där i en liten klump på varandra, där blev jag sittandes i nästan en timme.. hade kunnat suttit längre men var ju tvungen att mysa med de andra katterna också. Ganska skön praktikplats har jag kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0