28, okt -09

Imorse vaknade man skapligt, jag och tvillingsyster Johanna gick ut på gården med Sion och krattade löv, för de fick vi en jävligt bra belöning av mamma :) Senare gick vi och åt lunch på thairesturangen med Mickan.

Nu hade jag ju tänk ha min middag med klassisarna med så blev det ju inte, tråkigt att det inte går att boka in saker och få det att bli av! iaf så kommer mina kära vänner sara,Elin och palle hit och äter tacogratäng med mig, sen förfestar vi och tar tåget in till uppsalas uteliv.
i got a feeling that tonight's gonna be a good night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

maffe om du bjudit alla som skulle med hade det gått bättre skulle jag tro :P

2009-10-28 @ 17:32:14
Postat av: Martina

Hade jag bjudit alla hade vi inte fått plats och dessutom ville jag inte ha alla här heller.

2009-10-29 @ 11:47:21
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0