09-05-14

Dagen började med att jag och syster knallade iväg till veterinären med lilla Sion som skulle få sin 1:årsspruta, när allt är klart och dags för betalning så visar det sig såklart att sabina tappat femhundringen jag gav henne 15 min tidigare. så jag fick stå och skämmas tills sabina kommit tillbaka med en ny femhundring. När vi kom hem så slocknade alla tre i Sabinas säng tills vi vaknade upp och gled iväg till tierpsmarknaden, där man som vanligt inte hittar nå vettigare än godis att köpa. när vi sen kom hem igen så la vi oss igen tills vi sen gick och kollade på centralsskolansshow. kenunbra
Blev pepp av att se alla snygga människor på scen så cyklade till vegavallen och sprang järnet tills svetten rann floder.
Nu sitter vi här , nyduschade och reda för en skräckfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0