09-03-25

Våffeldagen idag , tryckte precis i mig ungefär 5 st. 

Gårkvällen spenderades med tjejrna hemma hos elin.. Och idag har vi bara sytt och grejat inför showen som är i morgon, så då blir jag antagligen kvar i skolan till sena kvällen ...
På fredag blire club industry, yeah. vet att det är 18 års gräns, men man har väl kontakter ;D något att se fram emot iaf.

Det är inte någon ifrån gävle som råkar läsa min blogg och dessutom har mitt pass ? skulle ju va toppen isf. verkligen behövande då jag aldrig orkar gå och kirra ett nytt.

Ikväll blir det nog tjejerna igen, dock hemma hos palle den här gången.
 Nu ska jag ut och springa bort våfflorna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0