09-06-22

hey bloggen! solig dag igår, lika så idag.. Igår spenderade jag dagen först med elin och anton, vi satt ute och spelade kort på gräsmattan tills vi lessnade och åkte o köpte glass och kollade på det nya badet. På kvällskvisten tog erik,jonas,miah,elin och jag eriks " van" och gled iväg till Fagerviken där vi grillade hamburgare och marshmallows och spelade kubb tillsammans med myggen, riktigt trevligt. Elin övernattade sen här och vi drog till aspenbadet och tog ett dopp i morse de började självklart regna efter typ en kvart så då drog vi oss hemmåt, annars har jag inte gjort så mkt idag.. Sabina och jag hade en liten utmaning nyss om att hon inte trode att jag skulle kunna knäcka en starköl och dricka upp själv på en måndag, så nu sitter jag här med en öl i handen och tänker dricka den ute i kvällsvärmen. Hade bra!

sion mår bättre, de märks då han rymt ut på gatan 2 ggr idag

Kommentarer
Postat av: Elin

vi var i FAGERVIKEN mupp ;P

2009-06-23 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0