Magsjuk

..är bland det värsta jag vet!  kräktes ungefär var 15:e minut från 6 på morgonen till sent på kvällen, fast febern är nog ännu värre, fryser ihjäl inombords och svettas utombords. och lite magkramper på de, yes! det var typ min dag igår...
Idag mår jag mkt bättre, matt i kroppen men illamåendet är borta så jag är lycklig för det!
Vinterkräksjukan har drabbat ungefär 1000000 svenskar den här vintern! sjukt.

Idag blir det till att städa mitt rum, bädda rent i sängen och duscha, duscha,duscha! Om jag orkar så ska jag umgås med några vänner framför en bra film ikväll, ha de bra.


Jag upptäckte att jag nästan kunde gå ner i spagat, så nu måste jag träna så att jag kan gå ner helt.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Den där bilden tyder på extrem överkurs. själv jobbar jag med att komma över den 90 gradiga vinkeln.<3

2009-02-15 @ 12:15:14
URL: http://uppenbarligen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0