09-02-24


klart man ska gå och bli sjuk när skolan börjar igen, känner mig hängig och febrig. men ska iaf pallra mig till skolan imorgon, mitt mål är att gå på varje lektion och inte komma försent en enda dag den här veckan och frammåt.. bra början, vaknade 20 min innan tåget gick imorse, men de va bara att klä på sig och gå till tåget på engång!

Idag är det ju fettisdagen och det har jag firat med hela 4 semlor, vad har jag mer gjort idag ? Jo! jag har har kört traktor i ca 3 timmar, lärt mig att backa med släp osv, de ni! inte lätt. nej om man ska ta och lägga sig kanske..  ska somna på soffan ikväll, min säng verkar inte vilja att jag ska somna. Go natt


Kommentarer
Postat av: Elin

Du lyckas med allt ! du får ta att köpa 10 väckarklocor.

2009-02-25 @ 11:15:37
URL: http://eelien91.blogg.se/
Postat av: Anonym

4 semlor, waah! själv fick man ju ingen! :(

2009-02-25 @ 11:28:03
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0