Svinsprutan

Idag var det sista dagen för att ta svininfluensasprutan i Tierp, ni som känner mig vet ju att jag verkligen är livrädd för den där jävla sprutan! eller inte för sprutan, utanför giftet innuti sprutan som gör vissa folk fölamade och jag vet inte allt! men iaf, efter mycket fundering gav jag med mig och åkte och tog sprutan och jag är inte förlamad än... hörde att många blivit riktigt sjuka dagen efter, och det får ju verkligen inte hända! för imorgon är det julbord med avgångsklasserna och lärarna, och efter de får man skjuts av lärarna till krogen , Jihaaow!




Kommentarer
Postat av: melis

haha det ser verkligen ut som du lider maffe! stackare ;)

2009-12-08 @ 20:43:27
Postat av: Sabina

haha, jag gör ju de !

2009-12-08 @ 23:18:08
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0