Brrrr

Uggs,vinterjacka och vantar, jävlar vad glad jag är att jag valde det idag! Blev nämligen fast på perrongen i Storvreta då två tåg var inställda! minus 15 grader ensam på en perrong i storvreta, Jippi! Som tur var så va Jenny hemma, så jag gick över till henne en sväng och kikade på The notebook. men sen när jag kom tillbaka till station för att ta 23.27 tåget hem så var det självklart också inställt!

Och vad gör jag då i storvreta denna Måndagskväll? jo.. Jag och Sabina åkte in till uppsala för att ta hepatit A + B sprutan inför Thailand och inhandla lite julklappar, och efetrsom att Dan reser iväg till åre över jul och nyår så var jag ju tvungen att hälsa på honom i storis innan jag åkte hem.

Nu är jag iaf äntligen hemma, har ätit gröt och tagit mig en vaaaarm dusch och nu är det dags att krype ner under duntäcket , love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0