Weey



Weey, Jag kom upp i tid i morse!!  och det ska jag göra nu resten av termin också.
 Bilden från Sannes bilddagbok är på mig och Johnny. Japp, det var vad vi gjorde idag på lektion, gick ut med hundarna :D Jag säger ju att min skola är bra.

I morgon så får Sion följa med, Jenny ska ta med sin valp Skilla också, de kmr bli kul :D

När jag kom hem ifrån skolan idag så följde jag med Mamma och sabina ut i skogen och plockade kantareller, hittade ganska många. Men det där med kantarellplockning är inte lika kul längre som när man var liten.. Men Sion uppskattade iaf att få springa runt i skogen och sammla på sig en massa festingar!
Jag hoppade in i duschen direkt när jag kom hem, orolig för att ha nån festing :O men de hade jag tur nog inte :)

Nu ska jag kika på Idol och sen göra läxan tills i morgon.

Kolla in den här sidan innan ni går... jagefrisk.blogg.se 
:'(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0