Wednesday

Hello mina kära läsare :)

Färgningen igår vart inte jätte bra, men inte jätte dålig heller. Men är fortfarande inte nöjd, det perfekta håret som jag skulle vilja ha är KENZAS, skitsnyggt!  

Idag har jag inte gjort så speciellt mkt, Lektionerna var ganska slappa som vanligt. Jag och Sanne har iaf. kommit på en affärs idé till vårat företag nu :D hundbajspåsar! Najs Bajs är vårat företagsnamn än så länge. Och den idén kom ifrån Mickan.

Har inte hunnit med så mkt idag, varit ute på en liten promenad med Sion och kollat på Idol... de är typ allt!
Jag ser fram emot morgondagen, då har jag bara djursjukvårds lektioner :)
Det får räcka för idag... måste slagga!  Sov sött.

KISSES
Ogillar färgen.. :/

Ni ser ju själva hur slappa lektioner jag har, här flätar Sandra mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0