Måndagkväll

Jo, vi började 10.05. Hade min första b-körkors teori och den sög, fattade nästan ingenting! Och kul att man vet i förtid att lektionen är flyttad... jag hade kunnat få sova några timmar till i morse, och det hade verkligen behövts.
aja...
Skönt o vara hemma nu, tänkte städa mitt rum lite, ta en skön dusch och sen gå iväg till Elin för att titta på idol med henne,syrran och Fia som kommit hem från österriket :)

Pratade nyss med Krill i tel. och jag saknar hans närvaro redan... Saknar även helgen, men den kommer snart och då blir det tjej-middag och krille.

Ha en skön kvällpuss


jag pluggar på förfullt i skolan

Kommentarer
Postat av: krille

längar till helgen redan, du fyller mitt hjärta varje helg det är det som får mig att leva <3

2008-09-29 @ 21:42:21
Postat av: Linnea

haha osterriket :P

2008-09-30 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0