mjauu



Ni kan väl inte gissa att jag tänker skriva att jag försov mig i morse igen va? mm.. det är sant, och jag skämms.
Kom iaf. på sista lektionen och sen, resten av eftermiddagen jobbade jag i djurhuset. Ganska okej faktsikt. 

Här hemma har jag inte gjort mkt alls, typ legat och slöat och varit ute med Sion lite. Veran följde med hela vägen på en promenad runt hemköp, hihi söt katt. Ey, att bro på katt! Det är vad jag tror passar mig bäst till maskeraden på halloween, jag kan ju ljudeffekterna o allt så tror att jag kör på de :) Lär bara hitta en kissemiss outfit!

Nu bör jag sova !












Kommentarer
Postat av: Fanny

ide om katt=snodd

hihi:*

2008-10-20 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0