shoes

Hey there!

Sitter här med en kopp välling, kom hem för ett tag sedan bara. Har gått omkring på stan med Jenny och Elin.. Vi shoppade lite, jag köpte ett par nya fina skor och en jätte fin klänning att ha på mig imorgon på tjejmiddagen hemma hos Jenny. Det kommer bli najs!

Efter det så hoppade jag och Elin av tåget i örbyhus där vi simmade tillsammans med Miah och Andres. hur skönt som helst! I en timme simmade vi så jag missade tyvärr idol :/ men hörde att dom inte hade vart så bra idag.. så det gör inget.

hade bara två lektioner idag och dom var med Britta, vi gick igenom lite grann om reptiler sen fick vi vara ute i djurhuset och vara med djuren. det var allt. Jag och Jennie stannade kvar efter skolan för att " plugga " men det vart inte så mkt av det.. haha va jag kan skratta ihjäl mig åt Jennie, vet dock inte varför. kanske för att hon nästan har samma sjuka humor som mig?

Imorgon börjar jag halv 1. Efter skolan så lär jag göra mig iordning fort som attan och sen sticka iväg till tjejmiddagen. det ska bli så kul. Jag längtar :) Ska försöka fastna på lite bilder också så ni kan få se min nya klänning .


Ha så bra!   Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

Vår humor är bäst hahah!

2008-10-04 @ 16:49:14
URL: http://jenniemikander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0