Onsdag

Hellu!

Jag skrev ju igår att jag skulle gå och lägga mig rätt så tidigt, men känner ni mig rätt så vet ni ju att jag inte gjorde det. Så var väldigt nära på att inte hinna med tåget imorse till skolan då jag låg kvar och degade i sängen allt för länge.
Skoldagen har varit ganska slapp, jag och Sanne åkte hem på våran " företagslektion" så var hemma redan vid 3 tiden. Då kunde jag umgås med min lilla hund-bebis :)

Har nyss varit ute och sprungit med Palle och Elin, skööönt vare kan ja lova. Jag har börjat bli jätte nyttig! Just nu är jag faktiskt väldigt aktiv, är ute och går varje dag, simmar någon gång i bland och nu ska jag,Elin och Palle börja springa spåret minst 1 gång i veckan.

Dessutom kör jag stenhårt på att få mitt drömhår, köpte en liten flaska " glansdroppar" idag till mina toppar, de ska tydligen vara jätte bra. och så har jag ju börjat med hårkontroll som jag kombinerar med frukt och c-vitamin, Hoppas mitt hår blir lyckligt nu!
Imorgon ska jag beställa tid för färgning av mitt hår, nu ska de få bli naturligt ljusbrunt så att det mår bra och växer.
Jag tänker inte ge upp förns mitt hår är lika långt som Kenzas!

Imorgon blir det att kliva upp vid 5, och när jag kommer hem tänkte jag gå på marknad här i lilla tierp och se om jag hittar ngt fint till Sion.
Ses i morgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0