NajsBajs


 Idag på " uf-mötet " var vi sammanlagt ca 700 st, och vad händer ? Jo, alla är tvugna att ställa sig upp inför alla och presentera sitt företag i en mikrofon!

" Hej, vårat företag heter Najsbajs. Våran affärs idé är att sälja färglada och miljövänliga hundbajspåsar "
- hahahahaha.



Dagen har varit sådär, kännde mig blä. Ont i huvudet och allmänt slapp. När jag kom hem (18.30 ) åt jag maaat och sen gjorde jag mina naglar fina med manikyr. ( som säkert kommer se förtäskigt ut redan imorgon ) Sen ringde Elin och berättade att hennes lilla syster anmält mig och Elin till " öppen schen " där vi ska sjunga. Så vi håller på och letar låt nu, och om vi lyckas få det att låta bra så ställer vi upp :)


Över till en annan sak. Glömde o skriva att jag fått tillbaka mitt busskort och och min plånka, yeah jippi att jag köpte ett nytt kort för 300 kr 2 dagar innan jag fick tillbaka mitt gamla!

Har svårt att koncentrera mig på att skriva när Johanna sitter och sjunger med en falsk och skakig ton på " Titanic, my heart will go on " Så nu tänker jag gå ich sätta mig vid tv:n ett tag.

Ses <3

(  Jag i fredags  )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0