Doggie


haha, gud va pinsamt ! Måste bara berätta vad som hände när jag gick till Elin med Sion och Miro, vi kom till ett övergångsställ och två bilar var snälla och stannade, och precis när jag går över, jo vad händer? Min lilla skithund sätter sig och BAJSAR mitt i vägen på övergångsstället! Så jag fick lyfta honom medans han bajsade över till andra sidan vägen, haha jag dog nästan där, fyfasen va pinsamt. 

Sen lyfta han på benet för första gången när han kissade dag :D yeah, nu börjar han bli manlig. Ramlade ner i vattnet gjorde han också, när han skulle följa efter Lizzie som hoppade över en bäck.

Vi var ute och gick i över en timme, så Sion är jätte trött nu, skönt.
Fick smaskens mat när jag kom hem också " Flygande Jacob " mumma!

Nu snart så ska jag ut och övningsköra, wiie !! 2:a gången. får se hur de går... Om jag inte skriver på 2 dagar så vet ni vad som har hänt mig ^^, 

Pussilipuss



 

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha gull Sion :D

2008-10-06 @ 20:25:45
URL: http://jenniemikander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0