Poor me


Elin har nyss varit här och övat sången med mig, det gick åt pipsvängen. Rösten håller inte ! Så imorgon blir det hårdträning, och funktionerar det inte då, ja.. då blire inget  helt enkelt :/

Tänkte åka till skolan imorgon även om jag är sjuk, jag vill ju inte missa något. Och på fredag kan jag inte gå eftersom att genrepet börjar kl 1. Jag vill ta med mig lilla Sion också, men så blir det nog inte.
 
haha, en kul sak: När det blir utryckning i lilla tierp och t.ex. en ambulans sätter igång sirenerna så börjar Sion att yla. haha, de låter så kul :D Måste spela in de så ni får höra, han är så söt.

Nu ska jag dricka te med honung i massor ! Jusste... bonde söker fru börjar ju nu :)

ses <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0